Man krijgt stroomschok na installatie elektrisch fornuis

20120820 ratelaar 03-200HEEMSKERK – Een man heeft maandag aan het einde van de middag een stroomschok gekregen in een woning in Heemskerk. Het ongeval gebeurde omstreeks half zes aan de Ratelaar. De man was op dat moment bezig met de installatie van een elektrisch fornuis en oven, zo meldt de brandweer. Vermoedelijk door lekspanning in de oven heeft de persoon een elektrische schok gekregen, waardoor hij letsel aan zijn arm opliep. De persoon is door de ambulancedienst ter controle overgebracht naar het ziekenhuis. De brandweer heeft een controle uitgevoerd op de elektrische installatie.

20120820 ratelaar 01-border

20120820 ratelaar 02-border

20120820 ratelaar 03-border

Foto's: Michel van Bergen

Twitter

112ijmond Nu online: Zeer grote brand in leegstaand pand De Schouw Velsen-Noord (fotoreportage) - https://t.co/PZnfQSLLPk
112ijmond RT @VRKennemerland: Op https://t.co/4Wzl9CpIcL vindt u een kaartje van de omgeving met het rookbeeld, advies voor dit gebied ramen en deure…
112ijmond Zeer grote brand in het gebouw De Schouw in Velsen-Noord. Brandweer is massaal aan het blussen. Veel rookontwikkeli… https://t.co/oguaMFP0TZ
112ijmond Nu online: Automobilist rijdt het Gildenspoor op in Velsen-Noord - https://t.co/aBJ95P6Zjo
112ijmond Nu online: Fietser ernstig gewond na aanrijding met auto op de Baanstraat Beverwijk, traumahelikopter geland - https://t.co/jpMLb8GY7Q

Facebook