Pizza bereiden op de magnetronstand: woning vol rook

DSC 4126-200HEEMSKERK – Een aangebrande pizza heeft dinsdagmiddag een woning vol rook gezet aan De Zevenhoeven in Heemskerk. De dochter des huizes was rond half vier alleen thuis, toen zij besloot een pizza te bereiden. Zij verwarde echter de magnetronstand met de ovenstand, wat binnen korte tijd tot aanzienlijke rookontwikkeling in de woning leidde. Zij alarmeerde daarop direct de brandweer, die het één en ander veilig stelde. Brandweermensen hebben de woning geventileerd en de jongedame gerustgesteld. Voor haar zit er weinig anders om dan een ander maal te nuttigen.

DSC 4125-BorderMaker

DSC 4126-BorderMaker

DSC 4127-BorderMaker

Foto's: Niels Folkers

Twitter

112ijmond Stuk brandend karton in centrale berging flat Adigestraat #Beverwijk geblust door brandweer.
112ijmond Nu online: Hulpdiensten redden vier pulletjes uit duiker in Heemskerk - https://t.co/8EQ9OYZJwG @Brw_HMK @DierenambuK
112ijmond Nu online: Scooterrijdster gewond bij aanrijding op rotonde in Heemskerk - https://t.co/2t9JUKiPYA
112ijmond Nu online: Automobilist rijdt scooter aan in Brederostraat Heemskerk, en slaat op de vlucht - https://t.co/gkjoxSfQE7
112ijmond Nu online: Steekvlam door geklapte stroomkabel bij tennisvereniging in Heemskerk - https://t.co/7XQSVbBVdH

Facebook