Pizza bereiden op de magnetronstand: woning vol rook

DSC 4126-200HEEMSKERK – Een aangebrande pizza heeft dinsdagmiddag een woning vol rook gezet aan De Zevenhoeven in Heemskerk. De dochter des huizes was rond half vier alleen thuis, toen zij besloot een pizza te bereiden. Zij verwarde echter de magnetronstand met de ovenstand, wat binnen korte tijd tot aanzienlijke rookontwikkeling in de woning leidde. Zij alarmeerde daarop direct de brandweer, die het één en ander veilig stelde. Brandweermensen hebben de woning geventileerd en de jongedame gerustgesteld. Voor haar zit er weinig anders om dan een ander maal te nuttigen.

DSC 4125-BorderMaker

DSC 4126-BorderMaker

DSC 4127-BorderMaker

Foto's: Niels Folkers

Twitter

112ijmond Nu online: Overstekend kind loopt tegen auto, bestuurder rijdt door - Lees meer en bekijk de foto's: https://t.co/mcsH29aByK
112ijmond Nu online: Koffiebrander vat vlam; bedrijfspand vol rook in Beverwijk - https://t.co/wnpCHo7OTg
112ijmond Nu online: Brandweer redt man en hond uit woning vol rook in Beverwijk - https://t.co/eVQS4dGXgf
112ijmond Nu online: Brand in slooppand Professor ten Doesschatestraat Heemskerk - https://t.co/TZ1Ytvejnl
112ijmond Nu online: Veel rook door brand in garage bij de Kuikensweg in Beverwijk - Lees meer en bekijk de foto's: https://t.co/LGsSNdY79X

Facebook

De website van 112ijmond.nl maakt gebruik van cookies! Wij (en derden) plaatsen deze cookies voor de technische werking en verbetering van de site, het bijhouden van statistieken en voor het weergeven van (gepersonaliseerde) advertenties. Wij vragen dan ook uw goedkeuring. Door op de accepteer-button te klikken gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies.