Schade door keukenbrand, bewoonster krijgt rook binnen

20140622 Arnostraat-9-200BEVERWIJK – Een keukenbrand in een flatwoning aan de Arnostraat in Beverwijk heeft zondagmiddag voor aanzienlijke schade gezorgd. Omstreeks twee uur wilden bewoners een snack bakken, toen door nog onduidelijke oorzaak de vlam in de pan sloeg. De aanwezigen slaagden erin om het vuur zelf te doven, maar daarbij ontstond wel veel schade aan onder meer de vloerbedekking en de afzuigkap. Ook was er sprake van aanzienlijke rookontwikkeling in de keuken. De brandweer heeft een controle uitgevoerd en de woning geventileerd.

 

Eén bewoonster had dusdanig veel rook binnen gekregen, dat een ambulance ter plaatse moest komen om haar te behandelen aan een inhalatietrauma. De woningcorporatie en de stichting Salvage zijn ingeschakeld om de noodzakelijke herstelmaatregelen te nemen aan de flatwoning.

20140622 Arnostraat-1-BorderMaker

20140622 Arnostraat-2-BorderMaker

20140622 Arnostraat-3-BorderMaker

20140622 Arnostraat-4-BorderMaker

20140622 Arnostraat-5-BorderMaker

20140622 Arnostraat-6-BorderMaker

20140622 Arnostraat-7-BorderMaker

20140622 Arnostraat-8-BorderMaker

20140622 Arnostraat-9-BorderMaker

20140622 Arnostraat-10-BorderMaker

Foto's: Niels Folkers

Twitter

112ijmond Stuk brandend karton in centrale berging flat Adigestraat #Beverwijk geblust door brandweer.
112ijmond Nu online: Hulpdiensten redden vier pulletjes uit duiker in Heemskerk - https://t.co/8EQ9OYZJwG @Brw_HMK @DierenambuK
112ijmond Nu online: Scooterrijdster gewond bij aanrijding op rotonde in Heemskerk - https://t.co/2t9JUKiPYA
112ijmond Nu online: Automobilist rijdt scooter aan in Brederostraat Heemskerk, en slaat op de vlucht - https://t.co/gkjoxSfQE7
112ijmond Nu online: Steekvlam door geklapte stroomkabel bij tennisvereniging in Heemskerk - https://t.co/7XQSVbBVdH

Facebook